Nikita is een top specialist die precies weet wat ze doet. Ze geeft eerlijk en goed advies afgestemd op jouw wensen. Het eindresultaat is altijd prachtig. Daarnaast is ze spontaan, vriendelijk en zorgt voor een fijne sfeer. Je voelt je meteen op je gemak in de salon. Ik kom hier zeker terug!
Mila
-
11 maanden geleden
Jessica
-
ongeveer een jaar geleden
Gonnie
-
ongeveer een jaar geleden
Faye
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd bij de beste
Edie
-
meer dan een jaar geleden
Ging weer als een zonnetje de deur uit.
Lief en heel goed geholpen. Bibi je bent geweldig!
simone
-
meer dan een jaar geleden
Nienke
-
meer dan een jaar geleden
fijn, het zit weer hartstikke netjes. dankjewel!!
Annet
-
meer dan een jaar geleden
Hele lieve dames die daar werken!&
van
-
meer dan een jaar geleden
Naomi
-
meer dan een jaar geleden